Értesítjük Tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2017.október 19-én csütörtökön technikai okok miatt az ANTENNA KISÁRUHÁZ és a MIDIGTV Ügyfélpont zárva lesz!
Segítség

Segítség

UTAZÁS WEBLAPUNKON!

Szeretnénk néhány gyakorlati tanácsot adni azon Tisztelt Ügyfeleinknek, akik először látogatják meg oldalainkat, vagy azoknak, akiknek nincs kellő gyakorlatuk az ilyen típusú oldalakon való eligazodásnak.

Ahogy látható főoldalunkon a jobb felső sarokban találhatók a mindennapos használathoz szükséges bejelentkezési és kapcsolati linkek, valamint a kosár megjelenítési funkció, amellyel a vásárlás során kerül jobban kapcsolatba a felhasználó. Az összes vásárlással kapcsolatos egyéb tudnivalók, valamint jogi iránymutatások a lábrészen, tehát webáruházunk alsó fekete színű mezőjében találhatók.

Főoldalunkon a felső sorban a kék mezőben találhatók a termékkategóriák, ahol az ANTENNÁK - TV,SAT TV - KÁBELEK - SZERELÉSI ELEMEK - WLAN, LAN, WiFi gombokkal találkoznak.

Kissé lentebb a reklám banner alatt találhatók az ÚJ TERMÉKEK - KÜLÖNLEGES AJÁNLATOK és TOP TERMÉKEK - AJÁNLATAINK menük sora és ezeket megszakítják az információs sávok, amelyeket a termékek böngészése során igénybe vehetünk.

Talán kezdjük a kiindulási ponttal:

ÚJ TERMÉKEK

Szinte minden héten megjelenik egy új termék, amelyet ebben a kategóriában tüntetünk fel mindaddig, amíg az újdonság erejével hat. Ezután bekerül a mindennapok termékei közé.

Az információs sáv elején található az OUTLET - termékek elérhetősége, amellyel jobbra fent is már találkozhattunk vele.

Mint mindenütt a világon, a mi kínálatunkban is vannak és lesznek olyan termékek, amelyek korszerűtlenné, idejét múlttá válik, vagy nekünk feleslegessé válik, de Önöknek Tisztelt Vásárlóinknak értékes lehet megvásárlásuk. Sokszor keresik a terméket, mert megfelelt, de már nem találják sehol a boltokban. Lehetnek közöttük még futó termékek is, amelyeket mi beszereztünk, de valamilyen oknál fogva raktárunkban maradt. Ezért ezeket a termékeket ebben a kategóriában, ebben a gyűjteményben helyeztük el. Ezek a termékek teljesen újak, de áruk mélyen a korábbi eladási ár alatt vannak..

A következő a sávban megjelenő Vevőszolgálat és a Szállítás blokkok, amelyek elérhetőségünkkel és a szállítással kapcsolatos tudnivalókat taglalja.

KÜLÖNLEGES AJÁNLATOK

Ezzel a címszóval az információs sáv után találkozhatnak. Ez egy olyan ajánlás, amelyet bárki igénybe vehet regisztráció nélkül is, amennyiben az árat elfogadhatónak találja. Itt a bruttó átadási árat láthatják Ft-ban. Időről-időre igyekszünk olyan termékeket az akciós termékek kínálatába tenni, amelyek nem csak szezonálisak, hanem az év bármely időszakában a keresett termékek közé tartoznak.

TOP TERMÉKEK - AJÁNLATAINK

Ezen a helyen jelennek meg azok a termékek, amelyeket programunk az eladott termékek statisztikájából jelenít meg egy adott időszakra vonatkoztatva. Ugyanakkor visszajelzések is érkeznek bizonyos termékekről, amelyek vásárlóink körében nagyon népszerűek lettek és ezek is itt kerülnek megjelenítésre.

A most következő sáv tartalmazza a Könyvtár blokkot, amelyben az elmúlt időszakokban keletkezett cikkek, leírások, szemelvények találhatók meg.

Az Aktualitások szintén ebben az információs sávban található meg, ahol folyamatosan frissítjük annak tartalmát. Ezen a helyen tájékoztatjuk Önöket a különböző technikai újdonságokról, vagy médiahírekről, de egy-egy termék megjelenésének előzetes híreiről is, tippeket, tanácsokat is adunk benne.

A Heti Hírmondó doboza tulajdonképpen egy webáruházunkban is megjelenő hírlevél, amelyen minden héten, hétfői napon jelenik meg és jelentkezik friss hírekkel, újdonságokkal, új termékek megjelnítéséhez fűz kommentárokat és érdekes telepítési tanácsokat ad mindenk számára.

A Hírlevél doboz az aktuális hírlevelet tartalmazza, amelyet időszakosan küldünk az arra engedélyt adó Tisztelt Ügyfeleink számára. Kéretlenül senkinek nem küldünk hírlevelet és tartalmában pedig mindig egy aktuális termékről, eseményről, vagy éppen akcióról szól.

HOGYAN VÁSÁROLHAT?

A termékek megrendelését egy letisztult, leegyszerűsített önmagáért beszélő webáruházban kezdheti meg, ahol kerültük a bonyolult értelmezhetetlen megoldásokat. A gyakorlott vásárlók pillanatok alatt kiismerik magukat, de a járatlanabb vásárlóink számára megpróbáljuk elmagyarázni a vásárlással kapcsolatos teendőket, kissé részletesebben.

Regisztráció nem szükséges a vásárláshoz, csak néhány adatot fogunk kérni kommunikációs célzattal és a vásárolt termékek továbbítása céljából. Azok a vásárlóink, akik eldöntötték, hogy a kiválasztott termék megfelelő, nyugodtan vásárolják meg az alábbiakban leírásra kerülő módon. A regisztráció elsősorban vállalkozók részére nagyon fontos művelet - Partner Program, vagy azok részére, akik többször is meg kívánnak fordulni áruházunkban.

Korábban már regisztrált ügyfeleink kezdhetik belépéssel a vásárlást és viszonteladó partnereink már a nagykereskedelmi árakat fogják látni.

A fenti kék mezőben a kiválasztott főkategóriára ráírányítva a kurzort megjelenik egy lebegő menükép, amelyen láthatók az adott kategóriában található termékféleségek. Majd erre rákkantítva már az almenüben találjuk magunkat és szűrőképpen a termékcsoportok megnevezése található, amelynél az egérrel ráklikkelve megjelennek a termékek és ezeket a kibontás után részletesen szemügyre vehetjük.

A rövidebb leírás mellett a technikai adatokat a LEÍRÁS-ban találjuk meg. Egyes termékek esetében lehetőség van szoftveres letöltésre is a LETÖLTÉSEK menüpontban. A KÖNYVTÁRI CIKK menüben pedig az adott termékre vonatkozó kommentárok, egyéb rajzok és cikkek segítik a termék jobb megismerését. A KIEGÉSZÍTŐK menü ajánlást mutat be, amely segítséget jelenthet más hasonló termék bemutatására, vagy éppen felhasználható a bemutatott termékhez.

A termék adatlapján a rendelkezésre állást háromféle kifejezéssel láttuk el: zöld színű RAKTÁRON narancssárga színű RENDELHETŐ és kék színnel az EGYEDI megrendelés.

A termék megrendelésére két féle lehetőség kínálkozik: az egyik a \"GYORSVÁSÁRLÁS\" és ebben az esetben egyből ráklikkelve már tehetjük is a terméket a kosárba és léphetünk tovább, vagy a másiknál a termékdobozt megnyitva részletesen megtekintjük a terméket az oldal adta lehetőségek kihasználásával és itt a \"Kosárba teszem\" gombbal tesszük a kosárba, de előtte +/- gombok segítségével beállítjuk a vásárlandó termék mennyiségét. Az alaphelyzet mindig 1.

Ez még nem realizált vásárlás, innen ellépve más termékre gyakorlatilag kárt nem okoznak és az előbbiek nem vesznek el. Mindenesetre a jobb felső sarokban van a jelzés, hogy valami van a kosárban és erre rá klikkelve meg is nézhetjük annak tartalmát és ezután már megjelenik az 1-e kék színű Kosár tartalma sáv, ahol a mennyiségét is meg tudjuk változtatni, sőt már annak szállítási költségvonzatát is láthatjuk (ez tájékoztató jellegű, ami függ a fizetés módjától, összegétől stb.), amennyiben nem személyesen vesszük át az árut debreceni üzletünkben.

Ha nem kívánunk vásárolni, vagy helyette más terméket választunk ki, úgy töröljük a sorban található X jelzéssel és visszaléphetünk a boltba további termékek kiválasztásához.

Miután leellenőriztük a kosár tartalmát és tovább nem vásárolunk, az 1-es kék színű Kosár tartalma sávból az Adatok megadása 2-es kék színű sávra kell kattintanunk

Az Adatok megadása területet értelemszerűen, egyszerűen csak ki kell tölteni. A BEJENTKEZÉS box azok számára érdekes, akik esetleg visszatérő Partnereink, vagy viszonteladóink, szerelők, akik regisztrálták magukat. Az ALAP ADATOK az adatcsere érdekében fontosak, kommunikációs célokat is szolgál és egyben elérhetőséget a megrendeléssel kapcsolatosan. Ahhoz, hogy a megrendelt termékeket megkaphassák, szükséges a szállítással kapcsolatos kívánságokat is megtudnunk, ezért a SZÁLLÍTÁS MÓDJA menüben kérjük az Önnek legjobban tetsző szállítási mód kiválasztását. Itt figyelmükbe ajánljuk az egyre népszerűbb automata szekrényes átvételi lehetőségeket az MPL és a FOXPOST jóvoltából, amely során nincs időponti megkötöttség az átvételt illetően és kedvezőbbek a járulékos szállítási költségek is. Az átvételi pontok száma folyamatosan növbekszik. A személyes átvétel üzletünkben azt jelenti, hogy debreceni üzletünkben történik a megrendelt termékek átvétele és ennek nincs szállítási költségvonzata.

A következő lépésben ki kell választani a FIZETÉS MÓDJA menüt és bejelölni a felsorolt fizetési módok közül, amelyiket a legszimpatikusabbnak talál. Az Előreutalás, a Bankkártyás fizetés a szállítási költségnél jelent könnyebbséget, mert itt nem kell utánvételi költséget fizetni, egyszerűen a futár csak átadja a megrendelt termékeket tartalmazó csomagot. Az Előreutalásnál egy Proforma számla is készül a program szerint automatikusan, amely tartalmazza a Dipol Hungaria Kft. bankszámlaszámát és egy rendelési számot a proforma jobb felső sarkában, amelyet a banki utalásnál fel kell tüntetni. Az Átvételkor fizet esetében a futárnak kell készpénzben kifizetni a megrendelt termékeket és ez egyúttal utánvételi költséggel is jár.

Ezek után következik a SZÁMLÁZÁSI ADATOK és a SZÁLLÍTÁSI ADATOK megadása, amelyet értelemszerűen kell kitölteni. Amennyiben a számlázási és szállítási adatok egyezőek a helyszint illetően, úgy csak a megfelelő helyen ki kell pipálni. Ha kéri, mint vállalkozás az adószám felüntetését a számlán, úgy azt feltétlen pontosan kérjük kitölteni, mert ez a jövőben egyre nagyobb jelentőséggel bír. A szállítási mód bejelölése megadja a szállítási helyet is. Ha Postapontot, vagy csomagautomata kézbesítést szeretne MPL Box, vagy FOXPOST, úgy a felkínált és kiválasztott átvételi pont lesz a szállítási cím. Futár helyszínre történő szállításnál van jelentősége a szállítási cím helyes megadásának. Még az Elfogadom a felhasználási feltételeket is ki kellene pipálni, amennyiben egyet ért vele, és egy rövid pár soros üzenetet is küldhet nekünk.

Amennyiben sikerült mindent kitölteni az adminisztrációs adatlapon, úgy következik az Adatok ellenőrzése 3. kék színű sávra való kattintás, ahol szemügyre veheti az eddig betáplált összes adatot a megrendelt termékek összegét, szállítási költséget és a számlával, valamint a szállítási hely helyességét is megjelenítő összesítést.

A zöldsáv alatt találhatók a megrendeléssel kapcsolatos összes információk Az alábbi adatok rendben vannak, feladom a megrendelést >>. A zöld gombot megnyomva akár el is küldheti a megrendelést, vagy ha úgy találja módosíthat még a megadott adatokon, de tovább is vásárolhat. Ezután befejezésképpen a 4. Rendelés feladása kék színű sáv következik, ezzel teljes mértékben egyetértve elküldheti megrendelését. Miután a Rendelés feladása megtörtént egy automatikusan generált levelet fog megkapni e-mail címére, amelyben a korábban rögzített adatokat fogja megtalálni. Webáruházunk is kap egy példányt belőle és ezek után megkezdjük Tisztelt Megrendelőnk megrendelését feldolgozni, amelyről e-mailben, vagy telefonon értesítéssel leszünk 48 órán belül.

Előreutalásnál elmarad az utánvételi költség, azonban ennek feltétele, hogy a Pro formán feltüntetett összegnek a bankba először meg kell érkeznie és csak ezután szállítjuk ki a megrendelt árut. Az előleg számla ki is nyomtatható!

Bankkártyás fizetés - ez a fizetési mód is az egyik leggyorsabb módja a termékekhez való jutáshoz.

A KOSÁR FUNKCIÓJA ÉS ANNAK ÁLLAPOTA

A kiválasztott termék dobozát megnyitva a kép mellett egy rövid termékismertetőt, alatta a bruttó eladási árat és mellette egy kosár szimbólumot is láthat, ez alatt egy darabszámot + és - irányban változtatható gombbal (a megvásárlandó termék darabszáma változtatható), mellette pedig egy KOSÁRBA TESZEM gombot, amelyre rákattintva meg is vásárolhatja a kiválasztott terméket.

A KOSÁR kijelzése oldalunk jobb felső sarkában található, amely mindenkor jelzi a kosár állapotát. Erre ráklikkelve még részletesebb tájékoztatást kaphatunk a megvásárolni kívánt termékről. A szállítási költségről is információt kaphatunk, azonban ez még nem a végleges állapotot tükrözi, mivel itt a későbbi eldöntendő fizetési mód befolyásolhatja a szállítási költség végső összegét.

A kosárban többféle munkaművelet lehetséges, többek között mennyiségváltoztatást is eszközölhetünk. Innen visszaléphetünk további termékek vásárlása céljából a boltba. Azt itt vásárolt termékek megőrződnek. Amennyiben szeretnénk kevesebbet, vagy többet vásárolni belőlük, úgy módosíthatjuk a mennyiséget. Törlés esetére az X jelzést vegyük igénybe, ráklikkelve törlődik az a terméksor.

A VÁSÁROLT TERMÉKEK VISSZAIGAZOLÁSA

Az Ön által elküldött megrendelésről egy automatikus visszaigazolást fog kapni, amelyen a megrendelés során kiválasztott termékek és annak szállítási költségvonzata szerepel.

Szerverünkre beérkezett megrendelés természetesen hozzánk is eljut, amelynek feldolgozása szinte azonnal megkezdődik, azonban hétvégén és ünnepnapokon nem dolgozunk, tehát a legközelebbi munkanapon tudjuk teljesíteni, amennyiben a megrendelt termékek rendelkezésünkre állnak. 48 órán belül feltétlen jelentkezünk telefonon, vagy e-mailben a fentieket figyelembe véve.

A VÁSÁROLT TERMÉK ÁTVÉTELE

A vásárolt termékeket a GLS, vagy az MPL Magyar Posta futárszolgálat segítségével juttatjuk el Önökhöz. A kiszállítás munkanapokon 8-16 h-ig történik. A futárszolgálatok helyszínre történő szállítása mellett létezik még az MPL Csomagautomata és PostaPont szolgáltatása is, de a FOXPOST egyre kiterjedő csomagautomata hálózata átvételi lehetőséget kínál szinte kötetlen időpontokban. A telefonszámot kérésre megadjuk, hogy biztonságosan és időben megkaphassa megrendelését. A készpénzzel kiegyenlített számláról nyugtát fog kapni, de a részletező számlát a csomagban mellékeljük. Nagyon lényeges, hogy az átvételnél a csomagot alaposan ellenőrizze le, hogy nem sérült-e, vagy erre utaló nyomok nem találhatók rajta. Amennyiben már átvétel előtt sérültnek látszik a csomag, kérjük ne vegye át és vegyenek fel róla jegyzőkönyvet. Reklamációs cikkünket erre vonatkozóan figyelmesen olvassa el.

HIBÁS, SÉRÜLT, NEM MEGFELELŐ AZ ÁRU.

Legjobb akaratunk és igyekezetünk ellenére is bekövetkezhetnek olyan események, amelyek az Önök számára bosszúságot okozhatnak. Természetesen minden általunk okozott kárért vállajuk a felelősséget, de erre vonatkozóan is célszerűnek tartjuk, ha ebben a témában is elolvasnák a Reklamációval foglakozó cikkünket is. Így könnyebben tudunk segíteni, ha ilyen esemény bekövetkezik.

MIBE KERÜL?

Áruházunk kialakítása olyan, hogy nem érheti meglepetés Önöket, hiszen minden pillanatban nyomon tudják követni vásárlásaik állapotát. Ezt a kosárban folyamatosan tudják ellenőrizni. A termékek mindegyike tartalmazza a rávonatkozó bruttó árat. A szállítási költségek vonatkozásában pedig a kosárban elhelyezett termékek utánvéttel jelzett költségei jelennek meg, azonban a fizetési módnál a 2. ponton már ezt kiválasztva akár csökkenhet is az ár, amennyiben nem az átvételkor fizetési módot választja. Regisztrált viszonteladóink a saját kedvezményes áraikat láthatják a belépés után és természetesen a hozzátartozó szállítási költségek számukra is figyelemmel követhetők az előbbiekben leírtak szerint.
Az árak mindenki számára fontosak, azonban ebbe nem csak maga a termék ára számít bele, hanem a hozzájutás költsége is, ami nem utolsó szempont a Tisztelt Vásárló számára. Webáruházunkban minden bruttó 30.000 Ft. feletti termékvásárlást költségmentesen továbbítunk a szállítási helyként megadott címre Magyarország területén.

Kivételt képeznek egyes termékek, amelyek terjedelmük és súlyúk miatt a futárszolgálatokkal történő szállítása nem lehetséges. Így ezeket cégünk külön költségtérítés ellenében, előzetes megállapodás után a megrendelő által kívánt helyre szállítjuk. Ezeket a termékeket feltűnően a katalógus oldalon megjelöljük. Ebben az ügyben kérjük keressék meg vevőszolgálatunkat a megadott telefonszámokon. Ilyen termékek pl. antennatornyok, 19 collos Rack szekrények 24U,32U,42U méretűek.

FIGYELEM

Kérjük Tisztelt megrendelőinket, hogy csak akkor rendeljék meg a termékeket "utánvéttel" a webáruházban, ha azokat a termékeket a kiszállításnál a futárszolgálatnak ki tudják fizetni! Amennyiben nem veszik át a terméket ebből kifolyólag, úgy a visszaszállítással járó költségeket a megrendelőre terheljük!

Lehetőség van a megrendelés visszamondására és ez még mindig korrektebb, mint az, hogy a kiszállított csomagot egyszerűen nem veszik át, megtagadják annak átvételét. A visszamondással mindaddig élhet, amíg a csomag nem lett átadva a futárszolgálatnak, amiről mi egyébként is elektronikus értesítést küldünk Önöknek, amely után már nincs a csomagra ráhatásunk!

KÜLÖNLEGES ÁRAK

Már az antennak.hu felkeresésekor a szemünkbe ötlik a főoldalon a Különleges árak, vagy nevezzük nevén az akciós termékek gyűjteménye. Vásárlóink hétről-hétre változó akciókkal találkozhatnak oldalunkon és ilyenkor a megszokott áraktól eltérően bizonyos termékeket olcsóbban vásárolhatnak.

Mi a teendő ilyenkor? Egyszerűen a feltüntetett mennyiséget minimum meg kell vásárolni, azaz be kell tenni a kosárba és tovább nézelődni a többi termék között.

Regisztrált vállalkozóink a belépés után hasonlóan találkozni fognak az akciós termékekkel és számukra is a feltüntetett darabszámot minimálisan meg kell vásárolni, hogy a még kedvezményesebb árat az illető termékre megkaphassák. Innentől kezdve a kosár tartalmát kell csak figyelnie.

FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK

A vásárlóinknak a fizetési lehetőségek közül a következők állnak rendelkezésre:

Átvételkor fizet A helyszínre szállításkor a futárszolgálat dolgozójának kell kifizetni a csomag árát, aki az átvett összegről elismervényt ad. A termékek vásárlásáról szóló számladokumentumokat pedig a csomagban fogják megtalálni.

Készpénzfizetés személyes átvétellel üzletünkben. Ez abban az esetben lehetséges, ha az interneten megrendelt áruért az illető személyesen jön be debreceni üzletünkbe. Ilyenkor nincs semmi mellékes költséges.

Készpénzfizetés terítőjáratainknál. Ezt a megoldást csak azon Partnereinknek, Vállalkozásoknak tudjuk felajánlani, ahova évek óta rendszerességgel szállítunk ki (pl. Budapest)nagyobb mennyiségű, vagy terjedelmes árut. Ilyenkor a termékek ellenértékét kérjük.

Előreutalás - Pro forma számla alapján. Költségkímélő lehetőség főképpen azok számára, akik az utánvételi költséget szeretnék megspórolni, az előreutalás, vagy a bankkártyás fizetés lehetősége. Nagy könnyebbséget jelent, hogy nem kell várnia a Pro forma számlára, mert saját maga is még a megrendelés elküldése előtt választhatja ezt a formát és azonnal a rajta lévő hivatkozási számmal már utalhatja is a számlán szereplő összeget. A bankok már 4 órán belül átutalják az ellenértéket.

Bankártyás fizetés, amiről hasonlóan azonnal értesülünk és a fentiek szerint küldjük a csomagot. A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a CIB Bank kártyaelfogadást biztosító oldalára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. A CIB Bank a sikeres vásárlást követően visszairányítja weboldalunkra, ahol a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a CIB Bank hibaüzenetben közli a hiba okát. Nincs utánvételi költség ebben az esetben sem, teljesen biztonságos és az Ön számára nem jár költséggel.

KÉSZLETEK RENDELKEZÉSRE ÁLLÁSA

A termékek adatlapján található jelzések: RAKTÁRON - RENDELHETŐ - EGYEDI megrendelés segít a termékek elérésében. Mivel a termékek száma magas, így előfordulhat, hogy némelyikből nincs raktáron készletünk, vagy nem elegendő mennyiség található,...de beszerzését gyorsan meg tudjuk oldani. Szinkronizált készletkezelő rendszerünk naprakész, így a jelzések a valóságos állapotot tükrözik.

A munkanapokon délig beérkező megrendeléseket, amennyiben raktárunkban fellelhető, úgy a következő napi kiszállítással tudjuk vállalni.

A mi megrendeléseink általában szerdai, csütörtöki napon realizálódnak, (árubeszerzés minden héten szerdán a DIPOL krakkói Központi Raktárából) tehát azok a megrendelések, amelyek legkésőbb kedd estig befutnak, nagy biztonsággal már csütörtökön, pénteken átvehetők.

KERESÉS

Lapunk jobb felső részén található a Keresés..., ahol begépelve a termék nevét, egy jellemző szót, vagy a kódját a kereső gyorsan elővarázsolja!

KIEGÉSZÍTŐK

Nagyon érdekes része ez a termékek ismertetésének egyik menüpontjának, amely az adatlap alsó részén a harmadik fülnél található, mivel a hozzá közelálló, vagy felhasználható termékek bemutatásra kerülnek. Lehetőséget kínál a termékek egyesítésére pl. a parabola tükörhöz ajánlunk parabola fejet és tartószerkezetet is, de ugyanakkor csatlakozók és kábelek is bekerülnek az ajánlatba. Tehát ne kelljen keresgélni a különböző termékek között és ki ne felejtsük a megrendelésből.

REGISZTRÁCIÓ

A regisztráció a vállalkozások, viszonteladók, szerelők számára az egyik legfontosabb, mivel a kedvezményeket és egyéb más szolgáltatásokat, csak regisztrált ügyfeleink tudják igénybe venni. A regisztráció bárki számára lehetséges, azonban a kedvezmények megadása, csak a viszonteladókat, szerelőket érinti, és az adatlap pontos kitöltése után lehetséges.

Kérjük az adatokat a Regisztráció-ban nagyon pontosan töltsék ki, mert ezek bekerülnek a számlázó rendszerünkbe és hibás kitöltés esetén a hivatalos számla elkészítésekor bonyodalmakat okozhatnak.

A regisztrációs feltételeket feltétlen olvassák el!

A kérések befutásáról egy automatikus visszaigazolást küldünk, amely még nem azonos annak elismeréséről, hogy a kérelmező a kedvezményeket meg is kapta.

Elsősorban az elektronikai szakterületen tevékenykedő vállalkozások, szerelők, viszonteladók részére tudjuk ezen kedvezményeket biztosítani.

Az adatok ellenőrzése után az aktiválás megtörténtéről vevőszolgálatunk értesítést küld (az aktiválás manuálisan történik) és csak ezután érvényesülnek a nagykereskedelmi árak.

Magánszemélyeknél, alkalmi vásárlásoknál regisztrált ügyfeleinknek nem kell megvárni a regisztráció aktiválását, azonnal megkezdhetik a vásárlásukat!

BELÉPÉS

A vevőszolgálattól küldött értesítés után az aktiválás tényéről, e-mail, valamint jelszó segítségével újból belépve áruházunkba, már a kedvezményes árakat láthatják.

A megjelenő bruttó árak a kedvezményt is magukban foglalják, tehát ezzel számolhatnak Tisztelt Partnereink a vásárlásaiknál!

ELFELEJTETT JELSZÓ

Előfordul még a legjobb házban is, hogy elfelejt az ember valami fontosat, ez igaz a jelszóra is. Ilyen esetekre is van megoldás.Elfelejtett jelszó

Kérjük gépelje be e-mail címét és az elfelejtett jelszó menüpontban és hamarosan megkapja új jelszavát, amelynek segítségével be tud lépni az áruházba és folytathatja a korábban megszokott vásárlásokat.

POSTA PONT ÉS MPL BOX RENDELÉSEK MENETE

A termékek megrendelése menetében egyetlen helyen van eltérés a többitől eltérően, és ez a Szállítási mód kiválasztásánál jelentkezik. Az MPL Box és Posta Pontokon történő termékek kiválasztásánál a terjedelműk miatt a könnyebb kiválasztás érdekében megjelöltük azokat a termékeket, amelyek ezzel a szállítási móddal elérhetők az Ön számára. Amennyiben a csomagot tartó logót látja a terméknél, akkor ezt a terméket úgy a Posta Pont-on vagy az MPL Box átvételi ponton átveheti. A SZÁLLÍTÁS MÓDJA menüponton válassza ki az Ön számára elérhető helyet, mivel az országban nem minden településen található csomagautomata, de Posta Pont közel 2500 helyen található!

Tehát először válassza ki a megvásárolni kívánt terméket, ill. termékeket és helyezze azokat a kosárba. A kosár tartalmát megtekintheti, sőt a járulékos szállítási költségek is nyomon követhetők, ahol lehet már számolgatni a koltségekkel. Miután eldöntötte, hogy nem szándékozik más terméket vásárolni, lépjen tovább, így eljut az ADATOK MEGADÁSA pontra, ahol első lépésként az ALAP ADATOK megadása következik, majd a SZÁMLÁZÁSI ADATOK jönnek és ez azért fontos, mert az ezen feltüntetett cím meghatározhatja az MPL Box vagy Posta Pont lakóhelyéhez legközelebbi elérési lehetőségét. Ezután pipálja ki a "A szállítási és számlázási cím egyezik" négyzetet, mivel a csomagot a futár nem személyesen viszi, hanem egy átvételi ponton történik ennek átvétele. A SZÁLLÍTÁS MÓDJA menünél jelölje be a Posta Pont vagy MPL Box-ot, és amikor mindkét logó látható, tehát a Posta Pont és az MPL Box, akkor ráklikkelve egyikre, vagy másikra a program felkínálja a lakókörnyezetében elérhető átvételi pontok valamelyikét. Ezek közül válassza a legközelebbit és ez kerül automatikusan a SZÁLLÍTÁSI ADATOK-nál beírásra, amelyet az Adatok ellenőrzése zöld gombra kattintva tovább léphet és itt minden eddig beírt adat leellenőrizhető lesz. Természetesen módosításokra lehetőség van a visszalépésre, az adatok korrigálására

Ne felejtse el kipipálni a felhasználási feltételek elfogadását, mert nélküle nem tud tovább lépni. A következő lépés a FIZETÉS MÓDJA, ahol választhat a következő módok közül: Átvételkor fizet – Előrefizetés – Bankkártyás fizetés

Az átvételkor fizet tulajdonképpen utánvételes fizetésnek minősül és a csomagautomatánál bankkártyával egyenlítheti ki az utánvétel összegét. A Posta Pontokon, akár készpénzzel is fizethet.

Az Előrefizetés bejelölésénél a program egy bekérő számlát fog (proforma) generálni a megrendelés elküldése után, erre ráklikkelve megtalálja a DIPOL Hungaria Kft. bankszámla számát, ahova a számla összegét utalni kell, valamint egy hovatkozási számot is, amit kérünk tüntessen fel a banki üzetekben.

Egy megjegyzést is küldhet a megrendelésével kapcsolatosan, amelyet beírhat az üres szövegmezőbe.

Miután ezekkel kész, léphet tovább az ADATOK ELLENŐRZÉSE zöld gombbal, ahol az összes eddig megadott információk megtalálhatók, a számla végösszegétől, a számlázási és szállítási adatokig.

Amennyiben mindent rendben talál úgy küldje el a megrendelést, amiről a program egy visszaigazolást fog küldeni.

Minden megrendelést visszaigazolunk az ASZF-nek megfelelően és megkezdjük a megrendelést feldolgozni, amiről rövid időn belül értesítéssel leszünk. (Hétvégén érkező megrendeléseket az első munkanapon dolgozzuk fel)

Folyamatosan bővülnek, kérjük klikkeljen a linkre és itt áttekintheti a pillanatnyi állapotot

Milyen csomagokat kezel az automata?

A csomag tömege max. 20 kg. lehet. A csomag mérete max. 50x31x35 lehet és még két további méretet fogad el: 50x31x16 és 31x25x7. Ezek a különböző rekeszekbe kerülnek az átvételi pontokon.

A Posta Pontok esetében ez a méretektől kis mértékben eltérhet, azonban a súlyhatár továbbra is ezeken a pontokon a 20 kg-t nem haladhatja meg. Összegezve a két féle szállítási módot: az MPL Box és a Posta Pont a rugalmas időbeli átvételt és a kedvezőbb szállítási költségeket célozza meg, kisebb mennyiségű és nem nagy terjedelmű vásárlások esetében.

Nagyobb terjedelmű és nagyobb mennyiségű vásárlás esetében továbbra is javasoljuk a futárszolgálat igénybe vételét, amely a megrendeléseiket házhoz szállítja!

© 2005 - 2017 Dipol Hungaria Kft. Minden jog fenntartva
Tárhely szolgáltató: WebDeb Engine Kft.