Segítség
Aktualitások



­Egy DVB-T/T2 antenna, amely az Ön igényeihez lett kialakítva!


A képen látható Q0045 antenna minden tekintetben megfelel a MinDigTV földfelszíni DVB-T/T2 adások kiváló vételére.

A DVB-T/T2 Blue Line AT-45BL antennát LTE szűrővel a DVB-T/T2 földfelszíni televíziós műsorok vételére tervezték. Nyeresége lehetővé teszi (15,5 dB) még a távoli adók vételét is, aminek különösen ott van jelentősége, ahol a vételi körülmények nehezek. Nagyon sokan szeretnének olyan antennát felszerelni, amelyik kiváló képminőséget biztosít a nagyobb távolságban lévő adókról is. Természetesen csoda nincs, mert a vételt akadályozó tényezőket is figyelembe kell venni (erdős terep, völgyek, vagy magas házak, stb.) Azokon a helyeken, ahol az adóállomás irányában ilyen akadályozó tényező nincs, nyugodtan lehet ezt az antennát felszerelni. Nagyobb távolság esetén, vagy több vételi hely kialakításánál még tovább javítható a képminőség és több vételi hely alakítható ki erősítőkkel, amelyek lehetnek beltérben vagy kültérben felszerelhetők.

Az antenna viszonylag kis nyílásszöge (38°) koncentrálja, hogy pontos adóállomásra történő beállításnál magasabb nyereséget, jelszintet, stabil jelminőséget produkáljon!

Q0045nw_500x390_m.jpg


A szürke szín kellemes, esztétikus megjelenést biztosít családi házának tetején!

Magyarországon célszerű az antennákat tetőn kívül felszerelni, amely így mindenképpen biztosítja a megfelelő jelminőség elérését. Ezt az Antenna Hungária már a DVB-T adások beindulásakor kihangsúlyozta. Felhasználható a nagyobb teljesítményű  adóállomásoktól akár 100 km távolságban is. Természetesen vannak helyek, ahol elegendő a padlástérben való elhelyezés is. Az antennát fejlesztő mérnökök más antennák tapasztalatait is figyelembe véve bizonyos módosításokat végeztek az antenna vételi tulajdonságait javítva. Így elmondható a vásárlói és szerelői tapasztalatok, valamint mérések alapján, hogy a hozzáfűzött reményeket beváltotta.

Q0045_git_500x375.jpg


Az antenna dipólháza látható, ahonnan a jel F csatlakozóval történő csatlakozás után, koaxiális kábellel történik az elvezetése. A biztonságos és szép kábellevezetés érdekében a gyártó a rögzítéséről is megfelelően gondoskodott!

Az antenna szürke, tartós műanyag elemekkel rendelkezik, UV védettek és szándékosan úgy lett megtervezve, hogy az antenna kevésbé tűnjön ki a környezetéből. Az antenna rácsos reflektorának nagyon stabil kialakítása miatt a terméket két kartondobozban szállítják. Összeállítása, gyakorlatilag pár percet vehet csak igénybe. A fémrészek nagyobb részt alumíniumból készültek, az acél részek pedig galvanizáltak.

Q0045_box_500x361.jpg


Az antenna csomagolása két különálló dobozban történik, ami megfelelő védelmet biztosít a szállításnál. A doboz hátoldalán lépésenkét látható az antenna összeszerelése, ami pár percet vehet igénybe és jöhet a telepítése!

­

Technikai adatok:

  • frekvencia tartomány 470-790 MHz
  • impedancia 75 Ω
  • nyereség 15,5 dB
  • előre - hátra viszony 25 dB
  • vízszintes nyílásszög 38°
  • antenna hossza 1045 


További információk megtalálhatók a termékek katalógus oldalain, ahol utalások, javaslatok találhatók a kiegészítő eszközök beszerzésére is. Lehetőleg ragaszkodni kell a minőségi antenna felszerelésénél a minőségi kábelhez és csatlakozókhoz, mert ezen sok minden múlhat. Sokszor ezek a minőségi eszközök akár az erősítő felhasználását is szükségtelenné teszi. Természetesen házhálózati rendszer kialakításánál az erősítő nélkülözhetetlenné válik, ahol több készülékhez kell eljuttatni a jó minőségű, megfelelő jelminőséget.

Tekintsék meg a MINDIGTVEXTRA csomagkínálatát.

MinDigTV aktuális csatornakiosztás itt tekinthető meg



CIB FOXPOST
© 2005 - 2020 Dipol Hungaria Kft. Minden jog fenntartva
Tárhely szolgáltató: Magyar Hosting Kft.